Sorteringstips för kylen

Alltså jag har nu sorterat kylen. Tycker det jämt är stökigt där. Så jag köpte några BPA fria lådor. Nu kan man i stressen med 3 små bara ta ut en låda med smörgåspålägg och snabbt och smidigt göra kidsen macka! Bästa på länge för hualigen va jag fick plocka förut. Blir ju massor som ska fram bara för en liten macka. Så en låda för konserver. Vill ha fler så man kan ha typ matlagningsgrädde, stekfett mm i en som man ha när man ska laga mat så man slipper plocka fram massa smått. Så ett hett tips om man vill slippa bli irriterad på allt som är huller om buller i kylen och spara lite tid är att ha det sorterat i lådor. Haha jag har blivit sorteringsnörd. Men det är bara positivt i min mening 😉👍
 
1 Erika skriven

Snygg design, ska bli kul att följa :)

Svar: tack 😄desamma, ska bli kul att följa dig med! 👍
Kreativa Morsan

2 Asahele skriven

Fin blogg med tänkvärda tips. Ska nog köpa mig några lådor.

Svar: åh tack 😄 ja det tycker jag verkligen 👍bästa på länge faktiskt
Kreativa Morsan

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: