Skit!

Alltså haha. SÅ äckligt! 😂😂😂jag o barnen hade käkat macka. Och stolt va jag över nysorterade kylskåpslådan med smörgåsgrejer. Så himla smidigt! 👍Jag hade haft Nellie i knät under smörgåsstunden och är förkyld o har inget luktsinne nu. Jag satte henne i gåstolen, plocka in grejerna i kylen å skulle kika på mobilen. Då ser jag på sidan av högerhanden. Gägga. Jag luktar, känner inget. Kollar ner på mig på har på magen o på benet o tittar bort på Nellie. Hon ser sådär nöjd ut 😅Kan d verkligen va bajs?  BAJS! Jag känner att jag vill kräkas lite men skrattar ist. Det va ju så att jag i min trötthet satt blöjan snett och gåstolen hade fått sig en omgång me.. Fick byta om och tvätta oss båda och sen fick jag sanera kyl o städa upp lite. Inte så kul o rätt äckligt faktiskt! Men OJ va stolt jag är över lådorna!😉 

Happy sunday ya'll
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: