köksön

Min dröm om köksön håller jag på att fila på. Började igår att tillverka grunden. Inte så svårt direkt och kommer bli sjukt bra 👍 det är alltså tänkt som en flyttbar köksö med nån sittplats. Hade fixat barstolar men det blir för högt för att arbeta med då så får tänka om lite. Det är lite in progress just nu. 

Jag har alltså tagit två Kallax från Ikea som grund. Sen ska det byggas på med bordsskiva, hjul, krokar, pallar etc. Så det kommer bli grymt. Som ett rullande skafferi med arbetsyta och lite häng 👍 

Känner mig rentav lite stolt när jag ska göra det här för det är den absolut bästa grejen för oss. Vi måste in med en kyl där skafferiet är. Kylen står i källaren och där ska det stå en tvättmaskin så den måste väck. Men vi behöver den så då måste vi ju göra oss ett nytt skafferi 😄eg vill jag ha ett walk in men det får bli när vi renoverar hela köket. Just nu har vi "bara" ytbehandlat det lite genom att måla, byta fläkt, byta golv, tapetsera och tagit bort en vägg för mer ljus och öppnare planlösning 😆Mer om det i ett annat inlägg. Nu ska jag skruva lite till. 

Hörs da'
1 Åsa skriven

Ska bli spännande att se slutresultatet!

Svar: just nu inväntar vi skivan så det står still tills dess. men sen så 😄👍
Kreativa Morsan

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: