kaosmorgon

 
Skulle ta tag i detta idag. Mitt lilla sidoprojekt som jag helt sonika startade när jag va påväg till garaget igår.. såg inte så kul ut så jag bestämde mig för att ge det ett litet lyft. Slipa och drog på en omgång färg igår. Hade inte riktigt torkat på bordet och farfarn som fick rycka in denna morgonen ställde babyskyddet där 😂
 
Så vad hände imorse? 
Inte mer än det vanliga. Lite gnäll, lite bus och lite nej jag vill inte från barnen. Sen sprang sonen på 3 år ut i gräset, ramla och blev dyngvåt. Så in å byta alla kläder. Det är en strid bara d.. 😅😅😅 men sen väl klara sprang vi, sena till förskolan i vanlig ordning, mot bilen. Alla fastspända, nyckeln i. Men neeej batteriet är dött så ringer till farfarn. Han har rast och kommer på studs 👍 dottern på 4 år va otroligt ledsen och ville verkligen till förskolan. Hon verkligen stortrivs där! Hur som.. vi åkte iväg och fick låna farfarns bil hem. Han tog vår och stod å vänta när vi kom hem. Då hade han satt minstingen på 6 månader i babyskyddet på det nymålade bordet 😅😅😅jaja bara å torka av skyddet å måla en gång till 💪 då var det sol. Minstingen har feber och jag har oskön värk i ögonen eftersom jag promt ska ha linser när jag är förkyld (hittar faktiskt inte mina glajjor konstigt nog 😉) så två gnälliga brudar sitter nu här i soffan inomhus då solen försvann och det vankals regn 😕 menmen. Vad äro livet utan motgångar. Håll tummarna för att bilen startar vid hämtning nu bara 😉✊✊
 
Happy thursday y'all
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: